• Snelle diagnose bij pijn tijdens het kauwen en praten
  • Behandelplan op maat met speciale oefeningen
  • Tips tegen slaapapneu
  • Ruimte voor nieuwe patiënten

Gnatholoog

Een gnatholoog richt zich op het stellen van een diagnose en de behandeling van pijn bij het kauwen en praten. U kunt bij iSmile Tandartspraktijk terecht voor klachten als kaakpijn, slaapapneu, tandenknarsen, gebitsslijtage en snurken.

Hele lieve behulpzame mensen die hier werken. Ze stellen de kinderen heel erg op hun gemak. Wanneer je pijnklachten hebt doen ze hun best om je zo snel mogelijk te helpen, heel meedenkend.

Onze tandarts

Onze Leena heeft met succes de studie tandheelkunde aan de Western Universiteit in Canada afgerond. Nu draagt ze met trots de titel ‘Doctor of Dental Surgery’.

Contact en adres

iSmile Tandartspraktijk Hoofdweg
Hoofdweg 576
1055 AB Amsterdam-West
Bekijk in Google maps

T: 020 218 4257
E: info@ismile-tandartspraktijk.nl

iSmile Tandartspraktijk Lutmastraat
Lutmastraat 15H
1072 JL Amsterdam-Zuid
Bekijk in Google maps

T: 020 675 1389
E: lutmastraat@ismile-tandartspraktijk.nl

Behandeling bij de gnatholoog

Bij iSmile Tandartspraktijk helpen we u van uw pijnlijke klachten af. Voordat we de naar de oplossing kijken, moeten we eerst weten wat de oorzaak is. Wanneer deze bekend is gaan we aan de slag met een behandelplan. Zo laten we bijvoorbeeld een op maat gemaakt bitje maken. Dit bitje voorkomt schade aan het gebit en ontlast daarbij ook de kauwspieren en het kaakgewricht. Veel mensen dragen dit bitje tijdens het slapen, maar het kan ook voorkomen dat u het bitje overdag moet dragen. Daarnaast bieden we een behandelplan met speciale oefeningen aan. Deze oefeningen hebben het doel de kauwspieren en het kaakgewricht te ontlasten en tegelijkertijd gewrichtsgeluiden te verminderen.

Vergoeding gnathologie

Voor patiënten onder de 18 jaar dekt de basisverzekering de kosten. De vergoeding is daarbij wel afhankelijk van de ernst van de situatie. Moet u de behandeling ondergaan als gevolg van een aangeboren afwijking? In dat geval worden de kosten eerst verrekend met het eigen risico. Bent u ouder dan 18 en heeft u geen aanvullende tandartsverzekering? Dan komt u niet in aanmerking voor een vergoeding van de kosten.

Bereikbaarheid van onze praktijk

De praktijk ligt centraal in Amsterdam West. We zijn gevestigd op loopafstand van het treinstation Amsterdam Sloterdijk. Komt u met het openbaar vervoer? Dan kunt u gemakkelijk gebruik maken van de volgende trams en bussen:

• Bus 15, 247, 398 & N82

Halte Erasmusgracht:

• Bus 15 & N82

Indien u met de auto komt kunt u uw auto parkeren op de Bos & Lommerplantsoen parkeerplaats of in de Mobypark – Zahia’s parkeergarage.

Gnatholoog in Amsterdam

Wilt u weten wat we tegen uw kaakproblemen kunnen doen? Maak dan snel een afspraak of schrijf u via de website in als nieuwe patiënt.